Ankieta ewaluacyjna #OkresRównoWażny 1. Czy w poprzednich latach w firmie prowadzone były działania wokół Dnia Higieny Menstruacyjnej 28.05? taknienie wiem 2. Czy otrzymali Państwo materiały dot. kampanii #OkresRównoWażny od Kulczyk Foundation? taknienie wiem 3. Czy Twoja organizacja wzięła udział w obchodach Dnia Higieny Menstruacyjnej 28.05 w tym roku? taknie 4. Czy Twoja organizacja wdrożyła działania w ramach kampanii #OkresRównoWażny? taknie 5. Która aktywność w ramach kampanii #OkresRównoWażny została wdrożona w Twojej organizacji (możliwość zaznaczenia kilku odpowiedzi): Powieszenie plakatuPrzekazanie listu ZarządowiPublikacja treści przygotowanego newsletteraZaproszenie na webinarPrzygotowanie poczęstunkuZaproszenie pracowników_czek na infolinię konsultantki menstruacyjnejZaproszenie pracowników_czek do wypełnienia quizu dot. menstruacjiZachęcenie do wsparcia akcji Tak dla podpasekZachęcenie do zbiórki środków menstruacyjnych dla potrzebującychZaproponowanie materiałów edukacyjnych dot. menstruacjiKomunikacja zewnętrzna na temat kampaniiInne 6. Czy w organizacji rozdysponowałeś_aś gadżety promujące zdrowie menstruacyjne (termofory, roll-on z olejkiem eterycznym, woreczki wielokrotnego użytku)? taknie 7. Czy domówione zostały gadżety, których przykłady przekazywaliśmy? tak nie 8. Czy organizowałeś_aś inne aktywności poza tymi, które zostały zaproponowane w ramach kampanii #OkresRównoWażny? tak nie 9. Co najbardziej podobało Ci się w kampanii #OkresRównoWażny? 10. Z jakim odbiorem spotkała się kampania w firmie? bardzo podobała sięraczej podobała sięopinie były mieszaneraczej nie podobała sięnie podobała się 11. Co moglibyśmy poprawić w przyszłości? 12. Z jakich elementów zrezygnowałbyś_łabyś w przyszłości wdrażając tego typu kampanię? Powieszenie plakatuPrzekazanie listu ZarządowiPublikacja treści przygotowanego newsletteraZaproszenie na webinarPrzygotowanie poczęstunkuZaproszenie pracowników_czek na infolinię konsultantki menstruacyjnejZaproszenie pracowników_czek do wypełnienia quizu dot. menstruacjiZachęcenie do wsparcia akcji Tak dla podpasekZachęcenie do zbiórki środków menstruacyjnych dla potrzebującychZaproponowanie materiałów edukacyjnych dot. menstruacjiKomunikacja zewnętrzna na temat kampaniiInne, Jakie: